Dysk padł!?

Autor: Michal Dudziak (dudziks_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 25 Apr 2003 - 10:52:58 MET DST

Przy przeinstalowaniu windowsa XP system sie zawiesił na dobre
(zostawiłem go na kilkadziesiąt minut, bez zmian)

Przełożyłem dysk do innego komputera i po odpaleniu słyszę takie pyk,
pyk, pyk... mniej wiecej co 3 sekundy. Przy starcie dysk jest wykrywany,
ale pod windowsem (XP) go nie widać. Czy to znaczy że dysk padł, czy
może to kwestia jakichś ustawień w biosie?

--
pozdrawiam,
Michał Dudziak