Re: plyta na i820 vs celeron copermine 100MHz

Autor: abdesign (abdesign_at_wp.pl.NOSPAM)
Data: Fri 25 Apr 2003 - 09:46:12 MET DST

> Przecież Celeron 800 MHz pracuje na FSB 100 MHz, tak więc nie powinno być
> problemów gdy płyta obsługuje mnożnik 8x. Celerony poniżej 766 MHz pracują
> na FSB 66 MHz .
>
> Pozdrawiam

Witam

problem w tym, ze producenci plyt na i820 podaja jako
obslugiwane procesory tylko P2 i P3 natomiast o celeronach
cisza - znaczy ze oficjalnie nie obsluguja wogole celeronow
chodzi mi o doswiadczenia uzytkownikow - wiadomo ze
czesto to co oficjalnie podaje producent nie do konca
pokrywa sie z prawda i moze wlasnie celerony od 800 dzialaja
a ograniczenie wynika jedynie z braku obslugi procesorow x66MHz
BTW mnoznik plyty przy intelelach nie ma znaczenia

pozdrawiam artur

--
abdesign_at_poczta.onet.pl
abdesign_at_wp.pl