ATHLON 2000+ temperatura 29 stopni?

Autor: McSwirus (mcswirus_at_interia.pl)
Data: Fri 25 Apr 2003 - 08:56:48 MET DST

Cze!

Składałem kompa na ATHLON 2000+, płtya ASUS A7V8X VIA KT400, cooler typu
UpTo 3.0 GHz z termoregulatorem, przed składaniem procek i cooler na styku
czyszczone spirytem, jako wypełniacz pasta srebrowa.

Po odpaleniu BIOS pokazuje jakies 29 stopni, po 10 minutach pracy w BIOS,
HARDWARE MONITOR wykazuje jakies 31 stopni. W XP program asus probe wykazuje
tysz kolo 29-30 stopni, jak proco pochodzi na obciążeniu to temperaturka
jest na poziomie 35 stopni. Radiator jak się dotknie tuż przy procku to jest
prawie zimny.

Podczas składania tego zestawiku nigdzie nie zauważyłem czujnika
tamperatury, czy teraz procki mają pomiar temperatury w środku struktury?
Moja stara płyta ABIT KT7 RAID ma czujnik pod prockiem a ten ASUS nie. Duron
800 MHz na ABIT KT7 ma temperature 40 stopni.

Czy to możliwe żeby ten ATHLON 2000+ miał naprawdę 30 stopni celsjusza jak
pracuje??

McSwirus