Re: Kilka pytan do overlocker'ow...

Autor: Ryba (trybski_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 25 Apr 2003 - 07:49:32 MET DST

Użytkownik "Czabu" <czabu_at_WYTNIJ_TOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Dlatego, ze dopiero zaczynam zabawe w tuning procka. Poza tym jak uzywalem
> Fuzzy Logic i automatycznego tuningu to wysypywal sie przy ok. 150 MHz i
> balem sie od razu ustawiac wyzsze czestotliwosci.
>
> Oj... Nie jestem pewien... Napisalem, ze teraz juz temperatura dochodzi do
> 57 stopni. Jak go dociagne do 2600+ to pewnie bedzie oscylowala ok. 60
> paru... A to juz nie jest tak malo...

Ten caly Fuzzy Logic to gowno. Ustaw w Biosie 12,5x166 MHz i wystartuje
napewno pod warunkiem ze masz nowego athlona 0,13 mikro (przynajmniej u mnie
startuje) i wlacz w BIOSie "CPU HALT Detection" Temperaturka spadnie dosc
sporo. U mnie w spoczynku jest ok 40 stopni a pod obciazeniem dochodzi max
do 55. Bok obudowy mam lekko uchylony :) Ja mam w tej chwili ustawione
12,5x170, na 180 MHz musialem podniesc napiecie o 0,05 V dlatego zostalem
przy 170 bo wole standardowe napiecie 1,5 V (mniej sie grzeje).

Pozdrawiam
Ryba