Re: Czy jest cos lepszego dla OC ??

Autor: pieczara (pieczara_at_space.pl)
Data: Fri 25 Apr 2003 - 00:25:41 MET DST

> ok choc ja bym wzial 9 tydzien ;)

Nie bylo takich ;(((( Kupilem taki bo jest problem z tymi DLT3C

> o/c mowisz? to zapodaj sobie WC, lub lepszy cooler cos z Thermal
> Take'a

Z tego co czytalem w roznych miecjach to ten wicherek wypada znakomicie a na
dodatek jest cichutki.

> jaki jest sens kupowania plyty na NF2 jesli kupujesz jeden bank
> pamieci? pozniej mozesz miec problem z dokupieniem drugiego
> egzemplarza zeby chodzilo to stabilnie, ja bym kupil 2x 256MB, but
> your choice ;)

Wstepnie planowalem kupno dwoch kosci, ale kupowanie 2x256 jak dla mnie jest
bez sensu. Poczytalem test na www.infopc.pl i tam im wyszla roznica dual a
single rzedu 3-5% jak dla mnie to za malo. W przyszlosci sprzedam jedna kosc
512 i kupie dwie inne takie same jesli ebdzie taka potrzeba ;)))

> bardzo dobry wybor, choc ostatnio ludzie maja tez manie na Abita NF7

Rozwazam jeszcze Asusa A7N8X . Epoxa nigdy nie mialem. Obecny asus cuv4x
sprawowal sie przez 3 lata bez zarzutow.

> cool

;)))

pozdr
pieczara