Re: znowu 1700XP+

Autor: Hubert Grzegorzewski (spamerzy_at_akujcie.sobie.do.woli.invalid)
Data: Thu 24 Apr 2003 - 23:58:49 MET DST

Pszczelarz wrote:
> ps. nie zrozumta mnie źle, ale sytuacja przypomina to co się kiedyś
> działo z Baleronami 300A; czasami zaczynam być wrogiem podkręcania...
> ludziska nierzadko wymieniają sprzęt z takich truposzy jak mój PII na
> XP1700 i mimo że ta prędkość sama w sobie jest zabójcza w porównaniu
> do sprzętu który mieli wcześniej, kombinują na maxa jak by tu
> wykrzsesać dodatkowe MHz przemierzająć kolejne sklepy kompterowe
> szukająć jakiejś tam serii XJOIHIODUASIDUH - dziwne to wszystko ;-)

Taaa... A potem wala kolejne posty o zwiechach, resetach i bluskrinach.
Ewentualnie takie: "czy 3000 megamarkow w Hipermarku2003 na A1700_at_1987/ 512
DDR Kingston mega hiper max/ Radeon10000 500_at_666 /klawiatura Logitech_at_103
klawisze / kabel do sluchawek_at_4 zyly to jest dobry wynik?" :)
Najgorsze jest to, ze jakas totalna paranoja ludzi opanowala - rozumiem
podkrecenie, jesli ktos sie na tym chociaz troche zna i jest pewien, ze w
zaden destruktywny sposob nie wplywa to na stabilna prace jego kompa, ale ze
biora sie za to kolesie, ktorzy cos gdzies tam slyszeli i robia to dla
"overclockerskiej" sygnaturki to przekracza moje skromne pojecie.

Pzdr
Hubert
hubertg[at]poczta.onet.pl