Re: Internet przez kablowke - jakie gniazdo

Autor: P. W (p-w_at_wywalto.go2.pl)
Data: Thu 24 Apr 2003 - 22:05:20 MET DST

Bosman Zorz <bosmanKROPKAzorz_at_interia.pl> napisał(a):
> Jakie gniazda trzeba zastosowac? Gosc z kablowki mowi, ze ma to byc
> "gniazdo multimedialne", ale kiedy pytalem czy to jakies specjalne,
> rozne od na przyklad satelitarnego, to nie umial odpowiedziec.

Ja u siebie miałem normalne gniazdko, a jak przyszli monterzy od internetu
(Vectranet) to zamienili je na jakieś swoje (takie że kabelki się przykręca
a nie wtyka) i w dodatku obok przykręcili splitter z jakimś filtrem (od razu
rozdziela sygnał na TV i internet). Żeby dokładnie wiedzieć jak zrobić u
siebie musiałbyś zobaczyć u kogoś innego kto ma internet w twojej kablowce,
jak dokładnie to jest tam zrobione.

--
Pozdrawiam
Paweł