nie moge podkrecic procka i fsb:(

Autor: qk (qkis1_at_wp.pl)
Data: Thu 24 Apr 2003 - 21:33:22 MET DST

hi,
tak naprawde to moge ale tylko na chwile - w biosie zmieniam ustawienia,
odpalam windoze i wraca mi do niedomyslnych nawet ustawien,

sprzet to epox 8rda+, athlon 1,7 XP, RAM 512 DDR 333mhz,

ustawilem to to na 11,5x166 i bios ladnie pokazal ze operacja sie udala,
windoza sie bootuje i pokazuje ze mam athlona 1,54 i ram na 133
moze to jakis drobiazg w konfiguracji ale ja po porstu zglupialem i nie wiem
co to moze byc,

procek i ram byly testowane na tej czestotliwosci na innej plycie i ok...
ktos wie o co chodzi?

pzdr qk