cd-rw i tryb DMA (tak przypuszczam :-) i winXP

Autor: sick (sick_at_poczta.of.pl)
Data: Thu 24 Apr 2003 - 20:38:17 MET DST

witam
mam problem. przesiadlem sie z win98 na XP i moja nagrywarka odmowila
posluszenstwa.

typ: LG CD-RW GCE-8481B 48/24/48
podlaczony jako sec. master
sterowniki są z winXP, na stronie LG nie ma sterownikow tylko napisane ze
kompatybilene z XP czyli chyba sterowniki są ok.

probowalem zmieniac w biosie na pio mode 4 , nawet robilem 32 bits - off

i nic nie pomaga. wydaje mi sie ze to wina DMA. bo tak samo zachowywal sie
moj ś.pamięci CD-ROM pod win98 jak mu wlaczylem tryb DMA. w win 98
wystarczylo wylaczyc ten tryb przez menedzera urzadzen/cd-rom -
wlasciwosci - byla tam zakladka na ktorej moglem wylaczyc DMA. natomiast w
win XP nie ma tego nigdzie. nie moge znalezc. blagam pomozcie.

sick