Re: Dwumonitorowa karta grafiki pod Win 2k

Autor: Krefki kocur :-) (president_at_whitehouse.gov.mit.uns)
Data: Thu 24 Apr 2003 - 19:16:32 MET DST

Hej

Jendrek wrote:

> A przeszkadza Ci to?
W zasadzie to nie :)

> G-450, G-550
G-450 16MB mam i mi właśnie jakby przestawała wystarczać, jeśli
zainwestuję w duży monitor.
G-550 32MB jest moim pierwszym kandydatem.
nVidia Quadra jakoś mnie nie przekonuje, widziałem.
Może, że wariant PCI pod trzeci i czwarty monitor, o ile da się ją
połączyć z Matroxem, ale cena łączna podchodzi wtedy pod Parhelię, a
tego czwartego monitora naprawde nie mam już gdzie postawić :)
Zerknę jeszcze na tego Wildcata, co go mi barm polecił.

Dzieki za sugestie.
Rynku nie śledzę, bo się za szybko zmienia, ale wychodzi na te, że i tak
nie warto :)

Zdrówkot
GG