Karta TV PV-BT878P+

Autor: MK (mkozyra_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 24 Apr 2003 - 16:08:09 MET DST

Witam !

Może ma ktoś doświadczenia z uruchamianiem karty jak w temacie. Ściągnąłem
sterowniki ze strony producenta, mam kompa z płtą ASUS P3BF, 128 MB RAM
zmieniałem sloty PCI i nadal jedyny efekt uruchamiania to zawieszenie
komputera podczas wyświetlania komunikatu o inicjalizacji karty TV (na
ekranie widać czarny ekranik TV + panel ze sterowaniem).

Z góry dziekuję za wskazówki instalacyjne
MK