Re: Celeron 300A :)

Autor: [x]Angel (xangel_at_ssk.pl)
Data: Thu 24 Apr 2003 - 15:30:08 MET DST

Użytkownik "Piciu" <piciu1981_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Mam pytanko czy uzywa ktos jeszcze tego procka :) a jezeli tak to do ilu
> udalo mu sie go podkrecic na standardowym coolerze ??
>
> Dzieki i pozdrawiam

Witam
U mnie chodził stabilnie na 4.5x112, u kolegi z dodatkowym radiatorem z tylu
i wiekszym z przodu i na duzum wiatraku chodzil na 124 ale jak sie tylko
cieplej zrobilo to zawiechy ;] Obaj mielismy Celki 300A z serii SL32A MALAY.
Niektorzy twierdza, ze te z COSTA RICA tez sie kreca, ale mi sie nigdy nie
udalo osiagnac na nich magistrali 100.

Pozdrawiam
[x]Angel