VIVO

Autor: DIM10 (dim10_at_interia.pl)
Data: Thu 24 Apr 2003 - 15:05:58 MET DST

Mam problem chce sobie cos przegrac z magnetowidu włączam Power Directa 2.5
lub WinDVR i ustawiam na przechwytywanie obrazu.
Lecz na podgladzie u góry jest zielony pasek, gdy nagrywam obraz a nastepnie
odtwarzam go to się "zacina" u góry tylko jest maly paseczek obrazu ktory
cos odtwarza. Co z tym zrobic ?? Czy są moze jakies inne programy a jak nie
to jak rozwiazac ten problem i dlaczego mam zielony psaek ???

Mój sprzet to ATi Radeon 9100VIVO, AMD Duron 1,1 GHz, Power Director Pro 2.5
i 2.0 ( na 2.0 wogule obraz jest popsuty ) WinDVR,
Windows XP oraz magnetowid Sharp
VC-A30 i przejsciowka Composite Video

--
DIM10  dim10_at_interia.pl