Re: Drukarka A4 dla inżyniera.

Autor: gracjan (gracjanz_at_go2.pl)
Data: Thu 24 Apr 2003 - 14:36:35 MET DST

Użytkownik "Anton" <adresu.szukaj_at_w.podpisie> napisał w wiadomości
> Drukarka musi spełniać następujące warunki:
> - drukować wstęgę około: 210 x 600 mm
> - posiadać USB i LPT
> - ekonomiczna w eksploatacji
> - w cenie do 600 zł
> Jakie modele możecie mi doradzić, które spełniają powyższe warunki.
> Dodam że zdjęć nie będę drukował.
> Pozdr
> --
> Anton
> artrog (małpa) poczta (kropka) onet (kropka) pl

Ja uzywam Brother HL-1240 laser jest bardzo przyjemna, bez problemu drukuje
z zachowaniem odstepu 5mm co przy np.: hp 1120C nie udalo mi sie osiagnac,
tak ze nie ma problemu z wydrukiem "wielko formatowym" standardowe
sterowniki maja opcje podzialu strony na 4x4 do 5x5 co mi w zupelnosci
starcza no i jak to laser niema najmniejszych klopotow z wydrukiem na kalce
technicznej. Mankamentem moze byc cena
nowa ok 1500 brutto, warta tej ceny, radze wydac wiecej i cieszyc sie z
uzytkowania.

Pozdawiam
Gracjan Zajac