Dwumonitorowa karta grafiki pod Win 2k

Autor: Krefki kocur :-P (president_at_whitehouse.gov.mit.uns)
Data: Thu 24 Apr 2003 - 13:30:56 MET DST

Hej

Pytanie w stylu grupy pl.comp.pecet, ale ze względu na wyłączne
osadzenie w Windows 2000, wysyłam również na
pl.comp.os.ms-windows.winnt.
Coby nie zaśmiecać obu grup, przekierowanie na pl.comp.pecet

Niniejszym jestem na kupnie czegoś takiego.
Głównie pisanie tekstów, czasami grafika, żadnych gier.
Dużo jednocześnie otwartych okien.
Rozdzielczość typu 1600x1200 na przynajmniej jednym z monitorów.
Osiągi mierzone w klatkach na sekundę raczej mało ważne.
Wymagana _BARDZO_ dobra jakość obrazu plus docelowo możliwość
podłączenia cyfrowego LCD plus dobre (czytaj funkcjonalne) drajwery pod
Win2k.
Tradycyjnie byłem wierny Matroksowi, ale model G550 jest już ciut
starawy, a Parhelia na razie jest koszmarnie droga.
Powiedzmy, że górną granicą jest 1000 PLN brutto.
Jakieś sugestie ?

Zdrówkot
GG