Re: Ktora nagrywarka!

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Thu 24 Apr 2003 - 11:17:18 MET DST

Użytkownik "Janko" napisał:

> Zastanawiam sie nad kupnem nagrywarki
> I wlasnie. Ktora firme wybrac - LG, Liteon?

LG odradzam. Mam w firmie kilka i wszystkie są do bani. Najczęstsze problemy
to wieszanie się nagrywarek podczas wypalania, trudności z formatowaniem
CD-RW oraz totalnie beznadziejne grabowanie audio. Samsungi też katowałem -
ta sama liga co LG.

Proponuję LiteOn'a - przy czym podkreślam, że nie produkują oni raczej
nagrywarek z dolnej półki, bo opinia publiczna uważa je za jedne z
najlepszych na rynku. Poczytaj na www.cdrinfo.pl co o nich piszą.

P.S.
Ponawiam prośbę z jednego z moich topiców: poszukuję adresów serwisów WWW
zajmujących się profesjonalnym testowaniem nagrywarek, tak jak to czyni
cdrinfo.

Pozdrawiam,
Sniper