Re: [OT] PJWSTK w Warszawie

Autor: The_EaGle (theeagle_at_nospam.tenbit.pl)
Data: Thu 24 Apr 2003 - 10:07:41 MET DST

Użytkownik "Daniel "Bradley" Wymoczył" <bradley_at_NOSPAMinteria.pl> napisał w
wiadomości news:b862bp$mm9$1_at_nemesis.news.tpi.pl...

> Chcialbym wysluchac opini na temat studiow w PJWSTK w Warszawie. Studiuje
> ktos tam? Co myslicie o tej szkole.
>
> Sorry, ze tak troche nie na temat, ale na grupach o edukacji zadnego
> odzewu...

Mam w pracy dwoch studentow i jednego absolwenta PJWSTK. Wg nie tylko mnie
ale i mojego szefa, wartosc tych studentow jest tak rozna jak rozne jest
polskie spoleczenstwo. Tzn jezeli bedzie sie gosc przykladal to PJWSTK
zapewni rewelacyjne przygotowanie do zawodu, ale jezeli ktos sie nie
przyklada to skonczy ja bez problemu nic nie wiedzac. Takiej rozbierznosci
nei ma na PW, bo nic nie wiedzac EiTI nie da sie skonczyc. Tak wiec poziomu
raczej tam sie nie trzymaja ale daja spore mozliwosci. Mysle ze mniej ucza
glupot nie potrzebnych w pracy tak jak u mnie na PW a wiecej przydatnych
technik. Problem tylko w tym ze taki absolwent zna sie na tym co go uczono
ale nie ma przygotowania ogolnego do zawodu. Idealem bylo by skonczyc PW a
pozniej PJWSTK zaocznie. :-)

--
Pozdrawiam
               Rafał