Re: Problem z TVout - nVidia

Autor: Bercik (huberts_at_go2.pl)
Data: Thu 24 Apr 2003 - 09:14:24 MET DST

Użytkownik "Marek" <marek__ms_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> W chwili startu kompa obraz jest na monitorze i TV( start BIOS-u i DOS .
Po
> uruchomieniu Win98se obraz jest tylko na monitorze, TV bez sygnału.
> Gdy odlacze monitor i wystartuje kompa to obraz trafia na TV.
> Czy jest jakieś rozwiązanie, aby obraz podczas pracy win98 był
jednocześnie
> na Monitorze i TV ? Ewentualnie jak przełączać go -Monitor/TV bez
restartu
> kompa?
>
> Pozdrowienia
>
> Marek

Musisz w zaawansowanych opcjach wlaczyc klonowanie obrazu, jesli masz
wlaczone to wylacz ja zrestartuj kkompa, odlacz kabel od TV wlacz ponownie
kompa. Wowczas nie powinienes miec mozliwosc zaznaczenia klonowania obrazu
wiec wylacz kompa podlacz kabel uruchom system i wlacz klonowanie. Jesli to
nie pomoze to najprawdopodobniej namieszalos sie cos w rejestrze wiec
zainstaluj stery od nowa.