Skaner antyvir, a szybkosc kompa

Autor: tomry (tomry_at_gazeta.pl)
Data: Wed 23 Apr 2003 - 23:30:58 MET DST

Witam
1. Od pewnego czasu podczas ogladania filmow divx z plyty co jakis czas
obraz sie zatrzymuje (z HDD nie ma zadnych problemow). Slychac ze cdrom
kreci plyta obraz sie zawiesza i za chwile wszystko wraca do normy. Czy to
moze byc wina skanera antywirusowego (norton antyviurus), ktory pracuje w
tle i za bardzo obciaza proca??
Moj zestaw to Athlon 1.7 XP na plycie MSI KT3v, 256 DDR,. CDRW LiteOn
40125W. OS Win2000

2. Moja nagrywarka LiteOn 40125W dziwnie sie zachowuje od jakiegos czasu.
Coraz
wolniej nagrywa. W czasie testu CDSpedem spod Nerona wywala mi taki
Komunikat
Write error (code 030C00)

3.Oprocz tego od kilku dni nagrywarka wiesza sie przy nagrywaniu.
Nagrywanie dochodzi do 3% i koniec. Od tego momentu co chwile nagrywarka
zaczyna startowac i tak slychac jakby sie zaciela. Bufor zatrzymuje sie na
21 lub 100%. Reset kompa czasami pomaga i po klku chwilach postoju na tych
3% nagrywanie rusza.
Dzieki za wszelki wskazowki
pzdr
tomry