Przeniesienie systemu na inny komputer

Autor: 1 (ryssem_at_wp.pl)
Data: Wed 23 Apr 2003 - 22:56:29 MET DST

Po przeniesieniu z obrazu całej partycji na inny komputer i po wgraniu
odpowiednich sterowników potrzebnych nowej płycie - nie mogę połączyć się z
internetem. Wszyskie ustawienia sieciowe są OK. Wszystkie programy działają
prawidłowo, brakuje tylko Internetu. Po uruchomieniu wyskakuje błąd, a po
potwierdzeniu wyłącza się. Czy można to jakoś naprawić (reinstalacja win98SE
ani powtórna instalacja IE6 lub innej przeglądarki nic nie poprawiają). Mogę
oczywiście zainstalować od podstaw, ale żal mi wielu programów, które
musiałbym instalować od nowa - duża strata czasu. W archiwum szukałem, ale
nie znalazłem podobnego przypadku. Czy może mi ktoś pomóc w tym zakresie?
Pozdrawiam
Ryszard S