Athlon 2200+ wysiadka przy FSB 266

Autor: Greko (grekoneks_at_wp.pl)
Data: Wed 23 Apr 2003 - 22:57:29 MET DST

Witam Grupowiczow.
Zakopilem ostatnio w/w procka do plyty SL-75KAV, problem jest tego typu, ze
przy ustawieniu CPU External Freq. 133.3MHz czyli FSB Freq. 266MHz system
wywala mi non stop blue screeny, przy ustawieniach FSB 248MHz chodzi ok.
Uaktualnilem bios do Q11 mimo, ze nie trzeba podobno, ktos z grupowiczow
podpowiedzial zeby opoznic CL Time pamieci, pomogo, brak blue screenow, za
tokomp resetuje sie po kilkunastu sekundach pracy, ustawialem wszystkie
wazniejsze parametry w biosie na rozne sposoby, nic nie pomaga, temperatura
procka w normie, moja cierpliwosc, nie. Jest jeszcze mozliwosc ze grafika w
jakis sposob wysiada ( GF 256 DDR ) ale nie mam pojecia w jaki...
Dzieki za zainteresowanie.
Greko