Dziwny (?) problem

Autor: Bartlet (bartlet_at_o2.pl)
Data: Wed 23 Apr 2003 - 21:54:17 MET DST

Witam!

Krotko i wezlowato: nie moge wyslac pewnego waznego listu na jedna z grup
dyskusyjnych. Chodzi o pl.hum.x-muza. Wysylam swojego maila, ale ani ja, ani
zaden z moich znajomych (bez wzgledu na to jakiego czytnika czy serwera by
nie uzywal) go nie widzimy. Widac, ze serwer sciaga, ale momentalnie kasuje
i wiadomosc sie nie ukazuje. Co ciekawe np. Google ja archiwizuje, ale tylko
tam mozna zobaczyc tresc maila.

Powiem wiecej: probowalem przeslac swoja wiadomosc na tamta grupe przez
kolegow, ale im rowniez sie ta sztuka nie udala. Ich posty dochodza, moj w
zaden sposob nie. Bez wzgledu na to, z jakiego bylby slany komputera.
Oczywiscie probowali oni formatowac moj list na rozne sposoby, wyrzucac
wszelkie znaki, ktore moglyby powodowac ewentualne problemy, itp. Inne moje
posty dochodza bez problemu.

Jako uzytkownik SDI korzystam z news.tpi.pl. Probowalem tez inne serwery,
ale nie znalazlem takiego, ktory w ogole chcialby akceptowac jakiekolwiek
moje posty.

Nie jestem pewny, czy to wlasciwe miejsce, ale prosze o pomoc i porade.
Najlepiej na priva, bo nie subskrybuje tej grupy.

Pozdrawiam.

A.