Re: duron 750 - ile da sie podkrecic?

Autor: Doggie (doggie_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 23 Apr 2003 - 21:05:30 MET DST

> Zadziwiony dobrymi wynikami overclockingu athlonow chce sie
dowiedziec jak
> nadaje sie do tego celu moj durek.
> Model to 750 (7.5x10). Czy dobrze sie one kreca?
> Czy gdy podniose FSB do 133 to moge spalic procesor?
> Chlodzenie mam raczej slabe.
> Plyta glowna oparta na chipsecie VIA KT133. Jesli to wazne, to mam
320 MB
> SDRAM 133Mhz (256 + 64).

Mialem kiedys durona 750 krecil sie do 850 przy standardowym
chlodzeniu zachowujac sie dosc stabilnie, przy 900 nie chcial sie
odpalic, moze przy lepszym chlodzeniu odpalisz go na magistrali 133.
Teraz mam durona 1200 ale przestawilem magistrale na 133, mnoznik
zmniejszylem z 12 na 9. Procka nie chce krecic bo przy tym co robie
na komputerze jest to wystarczajaca predkosc, plyta niech sobie
chodzi na wyzszych obrotach.
Pozdrawiam
    Doggie