co unowoczesnic? dlugie

Autor: mapia2 (mapia2_at_box43.pl)
Data: Wed 23 Apr 2003 - 20:26:31 MET DST

mam: AMD 1.7_at_1.8
ECS K7S5A rev. 1 (cheepoman bios - o/c)
256 ddr kingston (1 kosc)
hdd 30 gb seagate (5200 rpm) (10 gb free)
CD x52 LG
CDR Mitsumi x8x2
ATI 9000 Saphire
klawiatura
mysz Logitech cordless
Modem AMR
FDD
obdowa codegen
+ skaner HP 3200C
Minolta 1100L
kamera Logitech Messenger USB
uzywany do divx, inteent, gry strategiczne + NFS HS2, CMR2
internet (videotelefon), office
Systemy: winxp sp1 oraz win98se

wszystko chodzi jak sie patrzy, choc ze wzgledu na uzywanie modemu AMR i
karty dxwiek. on board po kazdym wejsciu na internet musze wylaczyc i
wlaczyc karte w menager-ze urzadzen aby miec glos. zastanawiam sie nad karta
dzwiekowa (jakis SB Live lub 4+1). czy macie jakies sugestie co tu mozna
dokupic. DVD i nagrywanie plyt mnie nie pociaga, budzet jakim dysponuje to
max 300-500 zl. zastanawilaem sie nad zmiana plyty glownej na jakis Nforce 2
ale to wiaze sie z dokupieniem pamieci. MOze zasilacz? obecnie mam noname
300w?

MaPia