GF4 i TVout

Autor: Virtuozik (rosyl_at_icpnet.pl)
Data: Wed 23 Apr 2003 - 20:10:46 MET DST

Witam!

Jest sobie GF4 z TVoutem .. obslugiwanym przez sam chipset... niesety tvtool
najnowszy nawet nie obsluguje tego...
Generalnie nie narzekam, bo nie ma tego co mnie najbardziej do tej pory
denerwowalo czyli to ze obraz nie byl na maksa na calym ekranie tv....
ale!....
Trzy rzeczy jednak by sie przydaly:

1. Powrot na swoje miejsce rozpieprzonych ikonek...

2. Powrot do ustawionej czestotliwosci na monitorze.. no bo przykladowo mam
85Hz ustawione na monitorze przelacze na TV.. potem wracam... i mam 60Hz na
monitorze..

3. Po przelaczeniu na TV wrzuca mi rozdzielczosc monitora ktora jest troche
za duza zeby cos zobaczyc no i trzeba ja recznie ustawiac na 640x480 na
przyklad.. potem jak sie wroci na monitor i spowrotem do TV... tego
ustawienia gosciu nie pamieta....

Co ewentualnie moge na te bolaczki poradzic?..... ma ktos jakies pomysly?...

Pozdrawiam

--
Po prostu Virtuozik
e-mail:bobik_at_onet.pl