Epox 8K9A + A1700+ = problem

Autor: Pablo (beer_at_silesianet.pl)
Data: Wed 23 Apr 2003 - 19:59:33 MET DST

Mecze sie strasznie juz caly dzien dzisiaj z tym , moze wy mi powiecie o co
chodzi:

Wchodze do biosu i ustawiam np. 133x11, 133x12,5
zapisz i wyjdz
nie wstaje
twardy reset
Komunikat ze zle zostaly ustawione Cpu clock albo mnoznik

nie da sie ustawic fsb na nic innego tylko 100 (wtedy wszystko chodzi bez
problemu) , co najdziwniejsze chodzi nawet 100x17 ! a przeciez podobno ten
procek ma zablokowany mnoznik powyzej 12,5...

reset biosu daje komunikat CMOS checsum error . Restoring defaults. (czy cos
takiego)

sprawdzalem czy na zworce nie mam zablokowanego fsb ale wszystko jest ok -
decyduje bios

pomocy bo bede musial to oddac do serwisu

--
Pozdrawiam
Pablo