Re: Problem z Geforce 4 MX 440

Autor: Pavel (pavel_home_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 23 Apr 2003 - 19:08:14 MET DST

Użytkownik "Metto" <metto_at_gazeta.pl> napisał:
> Mam problem z GF 4 MX 440 Tv-out Prolinka, co kilkanascie minut ekran mi
> zamiera na kilka sekund, wszystko sie blokuje, potem gasnie na chwile i
> wraca do normy zostawiajac na jakis czas paski na ekranie jakies. A
srednio
> raz dziennie system sie wywala calkowicie informujac, ze nastapil powazny
> blad bla bla i to przez sterowniki karty graf.
> Co moze byc przyczyna?

Zakładając, że system masz ok ( najlepiej postawić na nowo), pierwszymi
elementami, które się sprawdza to pamięć, potem zasilacz.
Jeżeli masz taką możliwość pożycz od kogoś inną grafikę i sprawdź czy będzie
się wieszać.
Też mam takiego prolinka, miałem podobne problemy, niektóre gierki chodziły
ok,
a na inne nie. W końcu wylądował w serwisie i okazało się, jakiś
układ był uszkodzon; ponoć była seria mx440 z felernymi pamięciami; sąsiad
miał
to samo. Wymienili mi na nowy i jest ok.
Jeśli masz windows xp, to po wystąpieniu błędu sprawdź w podglądzie zdarzeń
opis błędu.
pozd,
Pavel