Re: czyszczenie glowicy w drukarce

Autor: kondi (kondi_fmwyciepto_at_gazeta.pl)
Data: Wed 23 Apr 2003 - 18:00:55 MET DST

Użytkownik "Anton" <adresu.szukaj_at_w.podpisie> napisał w wiadomości

> Jaki tusz kupiłeś, oryginalny czy zamiennik ? Być moze tutaj tkwi twój
> problem.

zamiennik, zastanawialem sie nad oryginalem, bo myslalem, ze beda tansze w
miare, tak jak pisalem wczesniej, ze w sumie bez glowicy, a ta chyba
kosztuje, no ale oryginal 140 a zamiennik 40, wiec roznica spora,aha firma
calidad,
ale, w kolorowym jest caly czas oryginalny pierwszy jeszcze tusz i podobnie,
po oczyszczeniu glowicy ok, potem jeden z kolorow znika calkowicie i pomaga
dopiero kolejne programowe oczyszczenie
gdybym mial pewnosc, ze po kupnioe oryginalnego nie bedzie mi sie lepilo to
pewnie takie kupowalbym, ale nie wiem co i jak, na razie znajomy powiedzial
mi ze glowica moze byc zaschnieta przez to, ze on stal sobie ze 3 miesiace z
tuszami i ze wszystkim nieuzywany, chcialbym zaczac od oczyszczenia
ktos mi mowil o benzynie, ktos inny o spirytusie i sam nie wiem, czy cos
wogole z tego mozna lac, zeby oczyscic glowice, ponoc sa tez jakies
specjalne plyny