kłopot z dwiękiem ac97

Autor: --gerni---- (chendler_at_o2.pl)
Data: Wed 23 Apr 2003 - 17:02:35 MET DST

mam kłopot z uruchomieniem dźwięku z płyty Msi k7t turbo 6330
system (xp) nie chce zainstalować sterów, twierdzi że nie jest sprzęt
uruchomiony w biosie
a ja w biosie opcje sound on chip ma włączoną oczywiście
może jest jescze jakaś zworka o której nie wiem?
czy może jeszcze trzeba coś włączyć w biosie
kiedyś ten dźwięk działał ale reinstalka i od tego czasu nie moge go
odpalić
poza tym w menadzerze urządzeń mam jakieś dziwne urządzenia w audio
typu kodek-dekodek audio, starsze urządzenia audio itp, których nie da
się usunąć, moze to przez nie jest ten problem
to pewnie przez nimo codeca ale nie wiem
jakby ktoś miał jakiś pomysł to będe bardzo wdzięczny