czyszczenie glowicy w drukarce

Autor: kondi (kondi_fmwyciepto_at_gazeta.pl)
Data: Wed 23 Apr 2003 - 16:28:38 MET DST

czesc,
mam epsona c60 kupionego za grosze od kumpla, ktory wydrukowal na niej
jedynie jeden prawie do konca tusz czarny oryginalny kupiony z drukarka i
polowe kolorowego. problem polega na tym, ze drukarka sobie stala jakis czas
nieuzywana kolo 3 miesiecy moze zanim ja ja kupilem od niego. teraz mam
problem, bo kupilem tusz i wyczyscilem niby glowice, chodzilo ok potem
odlozylem na jakis tydzien bo wyjechalem i zaczalem drukowac, pierwsze 10
stron bylo ok, a potem juz tylko gorzej, caly czas mowie o czarnym tuszu,
kolorowego w zasadzie nie uzywam
ponoc jest cos co czysci glowice, jakos mi sie nie usmiecha do tego celu
wykorzystywac za kazdym razem tuszu bo to sporo zre. mozecie cos doradzic?
aha, tak swoja droga myslalem, ze jak glowica jest na stale, to tusz
oryginalny jest tanszy, nize od tych co z kazdym tuszem maja nowa glowice, a
tu sie okazuje ze i tak musze kupowac zamienniki :(