win9x bez klawiatury,myszy, monitora jak ??

Autor: RM (rmajda_at_poczta.fm)
Data: Wed 23 Apr 2003 - 15:57:46 MET DST

Czesc,

jak wystartowac system win9x bez klawiatury, myszy i bez monitora (jak
by sie dalo bez grafiki to jeszcze lepiej), wowczas do autostartu daje
sobie aplikacje jaka mi pasuje dorabiam sterowanie przez LPT i mam
maszynke ktora cos mi robi :-))) Obecnie mam problem ze startem systemu.
Niestety na linuxie sie nie znam a pewnie mozna.

Dzieki za pomoc

rafal