Radeon 9100 - Sapphite jako Mint

Autor: Jacek Popławski (jp_at_angry-pixels.com)
Data: Wed 23 Apr 2003 - 15:32:35 MET DST

Co sądzicie o karcie w pudełku MINT, o której sprzedawcy mówią, że jest to
Sapphire? W pudełku jest też krążek Sapphire, ale na karcie nie ma żadnego
znaku, że nie jest to MINT.

Czy ten model jest w jakiś sposób gorszy od prawdziwej Sapphire Atlan 9100
64MB? Chodzi mi oczywiście o taktowanie i jakość obrazu.

Problem w tym, że tego ostatniego nie ma u mnie w żadnym sklepie. Jeden już od
tygodnia sprowadza i jak jutro nadal nie będzie, to może zdecyduję się na tego
minta...

--
Free Software - find interesting programs and change them
NetHack - meet interesting creatures, kill them and eat their bodies