Re: Soft do ratowania plyt CD?

Autor: Frag (mcfrag_nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 23 Apr 2003 - 15:19:37 MET DST

Jakub Jewuła pisze:

> Niestety pokazuje tylko ostatnia sesje :(

Ha. widocznie plytkę palileś nie w Nero.

Ja bym kombinował tak. (ciągle Nero): Przy kontynuacji
dysku multisession nero pozwala na określenie, do
której sesji ma dograć nowe pliki. Zatem te pliki,
które dopaliłeś w ostatniej sesji gdzieś sobie zarchiwizuj,
potem W nero wyblerz kontynuację dysku multisession, i
pliki dograj do "znikniętej" sesji. IMO zadziała, o
ile plytka nie jesr zamknięta. Po dopaleniu jakiegokolwiek
pliku wszystko powinno dać się odczytać. Pliki z ostatniej
sesji oczywiście będą ukryte.

--
===frag===