Re: Max rozdzielczosc TV-OUT radeonow 7000/7200/7500

Autor: abdesign (abdesign_at_wp.pl.NOSPAM)
Data: Wed 23 Apr 2003 - 13:58:22 MET DST

> inna sprawa ze czytelnosc desktopu na TV jest niewielka, ale do filmow
> doskonala

taka odpowiedz mnie w pelni satyswakcjonuje - szkoda mi pieniedzy
na drozsza karte, zreszta jak wspomnialem karta ma byc do filmow
do drugiego komputera ktory bedzie sluzyl do zgrywania i odtwarzania
filmow taki substytut magnetowidu nie mam do tego zestawu monitora
czasami jak zona zajmie mi podstawowy komputer a ja bede sie nudzil
chcialbym popykac w cos niewymagajacego i stad potrzeba tych 1024

pozdrawiam artur

--
abdesign_at_poczta.onet.pl
abdesign_at_wp.pl