niestandardowy wiatrak do zasilacza

Autor: Miron Kolodziejczyk (mk180014_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Wed 23 Apr 2003 - 13:36:26 MET DST

uszkodzil mi sie wiatrak w zasilaczu atx

problem w tym ze ma on troche nietyowe wymiary, tj. jest cienszy od
standardowych, przez to inne nie chca wejsc do obudowy zasilacza

wiatraczek z wygladu tez jest nietypowy, bo nie jest kwadratowy, tylko
okragly z wypustkami

moze ktos wie gdzie mozna cos takiego kupic (warszawa) albo ma podobny na
zbyciu (np. z zepsutego zasialacza) ?

bylbym bardzo wdzieczny, bo nie chce mi sie z powodu wiatraczka kupowac
nowego zasialacza

p.s. wiatraczek jest firmy kme (key mouse electronic enterprise)

Miron Kolodziejczyk