Re: Epox, nForce2 bardzo wolny szybki restart Win98

Autor: Lukasz (lucasart_at_konto.pl)
Data: Wed 23 Apr 2003 - 13:12:05 MET DST

On Wed, 23 Apr 2003 12:07:44 +0200, "FRANC" <kmodzel_at_box43.pl> wrote:

>A poza ta niedogodnoscia, co mozesz powiedziec o tej plycie?
>Przymierzam sie do jej kupna.

co do tej niedogodnosci, win98 na takim sprzecie??? XPek to minimum.

o Epoxie 8RDA+
http://www.dzikie.net/?mode=1&cel=8rda
http://www.frazpc.pl/artykuly_wyswietl/133
http://forum.tweak.pl/viewtopic.php?t=26241&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=
i nie tylko, na necie jest duzo tego,
prawda jest taka ze jest to jedna z najlepszych plyt dla o/c
jeszcze nie jestem w jej posiadaniu ale na bank bede ja kupowal w
najblizszym czasie + WC :D
duzo czytalem na temat tej plytki i z samych recenzji i artykulow moge
ja polecic, choc wlasnie jak wspomnialem jeszcze jej nie mam u siebie
:( i na wlasnej skorze nie testowalem.

--
pozdrowienia <Lukasz>
"Linux is a wigwam, no windows, no gates,