Re: Wyłączanie monitora LCD

Autor: ArturN (artentech_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 23 Apr 2003 - 11:34:21 MET DST

Użytkownik "BaLi" <xbali_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Czy monitor LCD 'zdrowiej' (oczywiscie dla monitora) jest całkiem wyłączać
> czy dawać w stan uśpienia czy ewentualnie włączać wygaszacz ekranu ??
>
> Pozdrawiam
>
> Witam
W instrukcji obsługi Neca LCD pisze: "Tak samo jak w razie wszystkich
osobistych urządzeń zobrazowujących poleca firma NEC-Mitsubishi(itd)
systematyczne stosowanie ściemniaczy kineskopu przy nieczynności oraz
wyłączenie monitora w czasie, kiedy nie jest używany."
Ale sam jestem ciekaw co jest "zdrowsze" dla monitora.

--
Pozdrawiam
ArturN