ntfs na fat16 da sie?

Autor: Janusz Pudlowski (nie_at_podaje.adresu.pl)
Data: Wed 23 Apr 2003 - 11:14:19 MET DST

tak sobie pomyslalem ze mam wolna partycje 2gb na smieci typu plik wymiany
etc. ;))
wszystkie pozostale partycje mam w ntfs (winxp) a ta chcialym miec w fat16,
przez co
bylaby ona szybsza od pozostalych, jednak nie wiem w jaki sposob
przkonwertowac
ta obecna z ntfs na fat16 wlasnie. Na razie zalozylem tam fat32, ale nadal w
okienku format
w windozie nie ma polecenia formatowania na fat16 - czy da sie to jakos
zrobic bez ruszania
ewnetrznych programow typu Part.Magic?