Re: Canon S200 - drukuje tylko na zolto i czarno

Autor: bimbuszek_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 23 Apr 2003 - 10:18:17 MET DST

> Witam,
>
> No właśnie - moja drukarka nie chce drukować w innych kolorach niż tylko w
> żółtym i na czarno. Myslałem, że to atrament się skończył ale wymieniłem i
> dalej jest to samo. Znajomy mówił mi, że to pewnie dlatego, że nie drukowałem
> w kolorze i dysze w głowicy się pozatykały.
>
> Dobrze wiedzieć, tylko co teraz?
> Wie ktoś może co z tym począć?

Naprawdę nikt nie ma żadnej rady? Tylko mi zdarzają się takie reczy...

Wczoraj próbowałem zamoczyć głowicę w wodzie - uzyłem ciepłej i moczyłem ją z
10 minut. Niestety nic to nie dało :(

Mogę sobie drukować całą niebieską stronę, ale i tak wyjdzie mi z drukarki
całkowicie bialutka!!! Za to żółty i czarny drukuje bezproblemowo.

Podobno są jakieś płyny do czyszczenia...
Nie wiem tylko czy cokolwiek pomagają.

Pozdrawiam,
PN