Re: Mapowanie pod dosem

Autor: wojtek78_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 23 Apr 2003 - 10:14:56 MET DST

Z tego co pamietam to wersja dos 6.22 miala w sobie obsluge sieci wiec to
polecenie powinno wystepowac u Ciebie (zaleznie jaka wersje Dos-a posiadasz).
A jesli nie nedziesz mial, to coz jest problem. Ale jak sie nie myle to Dos nie
jest juz licencjonowany wiec nedziesz musial znalesc lub wykopac ostatnia
wersje dosa i posadzic ja na obu kompach.

PZD

Kudlaty