Re: Mapowanie pod dosem

Autor: wojtek78_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 23 Apr 2003 - 09:08:27 MET DST

Witam,

Pod Dosem jest takie polecenie jak net (i dalej jest jeszcze wiele mozliwosci:
net time, net use, net view, itd.)

Tobie bedza potrzebne dwa: net share i net use.

Jesli chcesz utworzyc jakis udzial uzywasz:
net share nazwa_udziału
net share nazwa_udziału=dysk:ścieżka [/users:liczba | /unlimited]
[/remark:"tekst"]

Usuwanie udzialu:
net share {nazwa_udziału | dysk:ścieżka} /delete

Gdy juz masz utworzony udzial na pierwszym komputerze, zmapowanie tego udzialu
na drugim jest juz proste. Do tego celu uzyj polecenia: net use

net use [litera dysku] [\\nazwa_komputera\nazwa_udziału]
W Twoim przypadku gdy na kopmie 2 chcialbys zmapowac (jako dysk E) dysk C z
pierwszego kompa musisz wpisac:
net use e: \\komp1\c , gdzie komp1 jest na nazwa lub adresem IP komputera
ktory udostepnia dysk.

Powodzenia

Kudlaty