Re: Antywirus

Autor: nevelig_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 23 Apr 2003 - 08:08:01 MET DST

"Paweł Ignatowicz" <pignatowicz_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> To raczej będzie "antywirus" włączony w Biosie. Wyłącz go i po
kłopocie.

Nie nie, to nie to, jest wyłączone. Właśnie w tym sęk, że
zabezpieczenia biosowe są wyłączone, a partycji nadal nie da się
utworzyć. Coś mi się mgliście kojarzy, że to może być sprawka CIHa,
ale nie wiem na pewno tym bardziej, że to nie mój komp i nie wiem,
jakim ustrojstwem może być ew. zarażony.
W każdym razie dzięki za odpowiedź,

> Pozdr
> --
> Paweł Ignatowicz