!!! POSZUKWIANY SKRADZIONY SPRZET !!!

Autor: tomek (pozzie_at_gazeta.pl)
Data: Wed 23 Apr 2003 - 08:01:00 MET DST

W ubiegły weekend (19, 20 kwietnia) skradziono mi z mieszkania w Krakowie
następujące sprzęty:

- odtwarzacz plików MP3 Creative Jukebox, wygląda jak discman, kolor
niebieski, rysy z przodu (bez orginalnej płyty ze sterownikami - została u
mnie w domu) <- O TYM ODTWARZACZU ZAPOMNIAŁEM WCZESNIEJ WSPOMNIEĆ!!!
- kamerę video Panasonic NV-DX100, numer seryjny G8HY04226
- komputer składający się między innymi z:
        - karty do montażu wideo Pinnacle Miro Video DV500 DVD numer seryjny
203560580421720673
        - dysku twardego Seagate 40BG Barracuda IV numer seryjny 3HS38WJ9
        - procesora AMD K7 Athlon XP 1700+ numer seryjny 1339438
        - płyty głównej ECS AMD VIA KT266A socket A numer seryjny
996ME15114908
        - karty graficznej Matrox G400 DualHead (z dwoma wyjsciami)

Generalnie skradziono cały komputer, były w nim dwa DYSKI TWARDE, nie
przedstawiające szczególnej wartości materialnej, mające jednak ogromną
wartość niematerialną dla mnie, ponieważ zawierają one całą moją twórczość -
rzecz całowicie nieprzydatną złodziejom i nie nadającą się do sprzedania.
Dlatego jeżeli ktoś zobaczył, znalazł albo "znalazł" tę kamerę, komputer,
dyski - proszę o kontakt, CZEKA NAGRODA (FINANSOWA).

Tomek

pozzie_at_poczta.onet.pl
albo
pozzie_at_radiowanda.pl