Re: Kazaa

Autor: Pszczelarz (pszczelarz_at__bez_spamu_interia.pl)
Data: Tue 22 Apr 2003 - 23:41:33 MET DST

Pala wrote:
> Sorry,jesli to NTG,ale nie wiem,na ktora napisac.Nurtuje mnie
> pytanie,jak bardzo moze byc realne to,ze jakas firma doczepi sie
> konkretnie do mnie,ze udostepniam mp3 lub filmy???Moze lepiej
> nie udostepniac ktorychs rzeczy?

Dziękuj Bogu (jeśli istnieje) że mieszkasz w kraju w którym strzela się do
niedźwiedzi na ulicach i w którym nie masz realnych szans na poniesienie
konsekwencji z tego typu praktyk. Co innego Hameryka - tam dzięki Digital
Millennium Copyright Act taka RIAA może domagać się ujawnienia danych
użytkownika udostępniającego pliki bez nakazu sądowego. Możesz dostać
"rachunek" za każdą sztukę "nielegalnie" udostępnionej eMPe3jki. Nie wiem
jak to wygląda w praktyce bo przecież mogę udostępnić nagrane pierdzenie
mojego jamnika czy też zrzędzenie teściowej pod nazwą Madonna_super_hit. A
jak komuś później udowodnić że to nie pierdy jamnika tylko najnowsze popowe
gówno Madonny. Pokazują jakieś logi w sądzie ? Do tego czasu zdążył bym
zjeść własny twardy dysk ;-)
Ale nieważne... w końcu to grupa o sprzęcie :-)))

________
Pszczelarz