Re: Badsectory a gwarancja

Autor: Grzegorz W. (jezuuus666_at_o2.pl)
Data: Tue 22 Apr 2003 - 23:15:57 MET DST

Marsjanin wrote:

> Hehe, a jaki problem odpalić kompa i kilka razy go energicznie
> przechylić o 90 stopni...? Z pewnością przybędzie trochę badów... :)

Wierz mi, nie jest to takie proste. Trzeba sie czasem porzadnie nameczyc aby
badow przybylo. Od przechylenia o 90* na pewno dyskowi nic sie nie stanie.

Zdarza sie, ze serwisy zeruja dyski, wowczas na jakis czas uszkodzenia moga
pozostac niewidoczne, jednak z pewnoscia po jakims czasie znow sie ujawnia.
Zglosic reklamacje zawsze warto, a moze trafisz na jakis uczciwy serwis...

Powodznienia