dźwięk 5.1

Autor: cieply_r (cieply_r_at_interia.pl)
Data: Tue 22 Apr 2003 - 22:44:03 MET DST

    Mam płytę główną Gigabyte kt 400 AGP 8x FSB 333 ze zintegrowaną kartą
dźwiękową. Kupiłem sobie głośniki firmy MANTA. Takie 5 małych głośniczków i
subwoofer. Zastanawiam się czy gdybym kupił do tego jakąś kartę dźwiękową
typu Sound Blaster 5.1 to otrzymałbym lepszą jakość dźwięku, czy nie ma to
większego znaczenia. Zaznaczam że nie chodzi mi o karty dźwiękowe "z górnej
półki" tylko o zwykłą kartę za góra 200 zł.
Pozdrawiam

Robert