znikająca pamięć w compaq armada

Autor: Piotr (belunch_at_wp.pl)
Data: Tue 22 Apr 2003 - 20:53:57 MET DST

Witam
Mam laptopa compaq armada 7400. W nim kość pamięci toshiba 128MB 100MHz (z
tego co wyczytałem na nalepce). Do niedawna w systemie miałem 128Mb
pamięci. Mniej więcej tydzień temu przy uruchamianiu systemu (na ekranie z
logo compaq`a) pojawiła mi się informacja :
        the attached RAM configuration is not supported
i że teraz będę miał 64 MB. Trochę się zmartwiłem ale po reboocie znów
miałem taki komunikat i informację że znów jest 128.... tak było do dziś
dziś znów pojawiło się info, że
        the attached RAM configuration is not supported
i że jest 64 MB ale tym razem reset nie pomaga.

za każdym razem pojawia się tylko wspomniany wcześniej komunikat i nadal
mam w systemie 64MB ... czy ktoś spotkał się z czymś podobnym??
Czy może tak dawać o sobie znać uwalona pamięć ??
Czy może z notebookiem coś się sypie ??

Nie mam dostępu do innych pamięci więc nie mogę sprawdzić.
Na tych 64MB komputer chodzi sprawnie (ale wolniej bo częściej mieli
dyskiem). Z góry dzięki za pomoc.

--
Pozdrawiam
Piotrek