Zapisane informacje o START i END partycji? gdzie?

Autor: Proximm (proximmUSUN_at_interia.pl)
Data: Tue 22 Apr 2003 - 17:01:46 MET DST

Witam grupowiczow
Niestety, mialem obszar na dysku extended 25 GB, ktory byl podzielony
na 10 i 15 GB. Tablica partycji padla, na szczescie primary C: sie
zachowala. System plikow to NTFS, zas OS = W2k Prof

I teraz pytanie:
- Gdzie moge znalezc informacje, ktore wskaza mi, gdzie dokladnie
zaczynala sie partycja D: i E: ?

Co mialem zainstalowane?
- OnTrack Fix-It Utilities.
  Na z niewielkiej ilosci odzyskanych danych mam na kazdej partycji
katalog Ontack, w ktorym znajduja sie pliki "image.1" i "image.2
- Norton System Works 2003
- PowerQuest Partition Magic 8.0
  Wiem, ze to plik PQ_DEBUG.TXT, lecz niestety po tylu jego
uruchomieniach po awarii cala historia, ktora przesledzilem tych
plikow byla ze stanem partycji po awarii (nawet probowalem odzyskac
stare pliki, bez powodzenia)

Na kazdej z partycji mam "System Volume Information" - do czego to
sluzy? Nie da sie wejsc do katalogu.

Gdy probuje odzyskac te dwie partycje, to EasyRecovery Pro 6.0 widzi
mi to jako 1 partycje i tak odzyskuje pliki, ze w ogole sie nie daja
odczytac.
Jesli zaloze mniej wiecej dwie partycje 10 GB i 15 GB, nie formatujac
ich i probujac dzyskac zawartosc, to czy efekt bedzie taki sam, iz nie
bedzie mozliwe odczytanie plikow?

Probowalem za pomoca PLD Rescue CD odzyskac cokolwiek, ale nie wiem
dlaczego, pomimo, ze linux mi wykrywa dysk, to nie ma go w /dev/hdb
(albo hda). Niestety nie moglem uzyc narzedzia parted ani ciekawego
narzedzia gpart (guess partition).
Czy gdzies moge znalezc cos pewnego i malego (np na dyskietke) z
gpart? Zapewne istnieje jakas minimalna szansa, iz programik znajdzie
mi START i END partycji.

Dziekuje wszystkim za cierpliwosc :) Wybaczcie, ze tak pisze, ale mam
tam duzo danych, ktore zbieralem przez pare lat w internecie :(
Proximm

--
Pozdrawiam
"Dlaczego wszyscy w okolo narzekaja na zycie??"