Re: USB 1.1 i 2.0

Autor: fblaster (fblaster_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 22 Apr 2003 - 15:10:06 MET DST

I po co te "czary" - w tym przypadku nie jest wcale tak istotna prędkość
USB. Jeżeli Compact Flash się ślimaczy to i USB 10.0 nie pomoże :)
Nie wiem jaka jest prędkość odczytu Compact Flasha, ponieważ nie miałem
doczynienia z tymi pamięciami ale jeżeli są tak "szybkie" ja Smart Media to
nie ma znaczenia czy będziemi mieć USB 1.1 czy 2.
Natomiast jeżeli chodzi o różncę prędkości przy USB 1.1 i 2 wyjaśnię to na
przykładzie napędu CDRW zewnętrznego (USB 2.0) który teoretycznie nagrywa
(lub też czyta) z prędkością 40x ale jeżeli mamy USB 1.1 to jest to tylko
4-5x.