wieszajacy sie komp z nagrywarka

Autor: axell (axell126_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 22 Apr 2003 - 14:57:27 MET DST

Witam
Mam win2k (pl +sp3) od jakis 2 lat zadnych problemow z nim nie bylo,
az jednego pieknego dnia, tydzien temu kupilem sobie nagrywarke
liteon i nagle zaczely sie zwisy. Pod win2k naprawde to dla mnie byla
nowosc. Plyte mam abit BX nie wiem dokladnie co za model ale
ma wbudowany drugi kontroler ata66,cel566, baracuda IV 7200 40GB.
Wszystko na 3 oddzielnych tasmach dysk, dvd,cdrw. Jak polaczylem
cdrw + dvd na jednym pasku to nic nie pomogło nadal występuja zaciecia
tz : obraz na ekranie sie zatrzyma + brak jakiejkolwiek reakcji na
klawiature
 i mysz.

W czym może być problem z tym napedem, ma ktos jakies pomysly.

Pozdrawaim
axell